Saturday, October 16, 2010

Salam Perkenalan

Eh! Ini blog pertama aku kat sini. Aku masih lagi baru kat arena blog ini. Yalah masih nak mengenali apa itu blog, macam mana dan sebagainya. Aku dengan blog ini boleh di ibaratkan baru seperti orang baru berkenalan, baru berdating. Banyak benda nak dipelajari.

Tujuan aku tukis blog bukan apa, aku nak gunakan ia sebagai tempat aku melepaskan stress aku. Kadang-kadang aku banyak benda nak cakap tapi tak boleh cakap nanti ada yang tersinggung pula. Jadi sinilah tempat aku nak meluahkan perasaan aku. Satu benda yang aku akan elakkan ialah cerita politik. Aku ini bukanlah kaki politik. Apalah aku tahu jadi baik aku duduk diam-diam. Jangan bincang atau usik tajuk tu. Sensitif nanti terbakar diri.

Jadi apa sebenarnya aku nak tulis kat blog ini? Bak kata omputih, "I'll write anything under the sun." Eh! Apa maknanya tu? Maksudnya, tulislah apa yang menarik kat diri aku. Tepatke tidak maksudnya tu, tak aku tahulah. Bantai ajekan.

Okaylah, disebabkan aku tak ada tajuk yang menarik nak tulis sekarang, aku chao dululah. Esokke lusake aku muncul semulalah...Yeah. Bye-bye jumpa lagi. Salam.

No comments:

Post a Comment