Monday, August 26, 2013

Bila lama tak masuk.....

Salam,

Hari ini aku baru balik kerja setelah bercuti hampir dua minggu. Seminggu cuti Raya dan seminggu cuti sakit. Best dapat cuti lama-lama ni. Fresh rasa kepala otak. Sebelum datang kerja hari ini, aku berdoa agar perjalanan ke office berjalan dengan lancarnya. Alhamdulillah... tak ada jam.

Aku juga berdoa supaya tak ada benda yang akan menyusut kan kepala aku ni... Alhamdulillah... tak ada major issue yang aku nak kena handle. Lega, tetapi walau pun tak ada issue kerja, ada pula issue budak-budak. Aduh hai!!!!

Hmmm.... susah juga nak handle issue macam ni, tapi sebagai ketua tak boleh lari kan... Aku nak kena tau dulu kat mana silapnya ni, jadi nak tak nak kena lah study masalah ni. Berat juga. Lepas di fikir-fikirkan, okay lah juga, kalau tak bosan aku bila semua macam biasa....

Hari ini juga, vendor-vendor ini dengan senyum simpul datang kat aku. Nak tanya status order dia orang lah tu! Hmm.... dah issue dah tapi ada lah sorang tu tak approve lagi. Kena lah juga aku follow up! 

Okaylah... update aku tak panjang kali ini. Saja nak lepaskan luahan hati. Bilalah agaknya aku boleh lari dari masalah ni semua. Bila dah berhenti??? Mungkin.

No comments:

Post a Comment